Bilder må ha Style: WP_bilder
Linjer må ha Style: WP_Linje-red
Her kan man sette inn mer tekst om innholdet i dokumentet
NV Dokumenternummer:
ENT Dokumenternummer:
Header og footer kommer ikke med i HTML eksporten (sideantall don’t make sence i et langt web dokumnet)
VG.noTabeller må ha Style: WT_tabell-tekst
Prosjekt nr: | 115720 |
---|---|
Oppdragsnavn: | Reguleringsplan E39 Eigersund-Bue |
Kunde | Nye Veier AS |
Revisjonsoversikt
Revisjon | Dato | Årsak til utgivelse | Utarbeidet av | Kontrollert av | Godkjent av |
---|---|---|---|---|---|
Endringsoversikt
Revisjon | Endringsbeskrivelse |
---|---|
Vanlig tekst bruker Styles WT_normal-tekst:
Forord
E39 er en viktig transportvei gjennom den vestre delen av Sør-Norge. Nye Veier har ansvar for strekningen mellom
Kristiansand og Ålgård, og her pågår det suksessivt planlegging og bygging. Strekningen er delt opp i flere delstrekninger.
Nye Veier skal utarbeide reguleringsplan med konsekvensutredning for strekningen E39 Eigersund - Bue. Vedtatt reguleringsplan
i alle berørte kommuner skal danne grunnlag for utbygging av strekningen.
Planprosjektleder for Nye Veier er Kjetil Medhus. Plan AAV som hovedkonsulent skal utføre arbeidet med planen for Nye Veier,
som er avrop på en rammeavtale med Nye Veier. Kristin Strand Amundsen er oppdragsleder for rådgivergruppen og Mattis Myhre er
assisterende oppdragsleder.
Prosjektet går gjennom en fase med løsningsutvikling som skal danne grunnlaget for teknisk plan og detaljreguleringsplan. I
denne fasen jobbes det med ulike alternativer og løsninger primært innenfor vedtatt korridor fra vedtatt kommunedelplan
Innhold
Full oversikt over Word sine Styles som vi konverterer til HTML5:
Rød linje
H1 / Overskrift 1
H2 / Overskrift 2
H3 / Overskrift 3
H4 / Overskrift 4
H5 / Overskrift / undertittel 5
Small / liten tekst
Bold / tykk tekst:
WT bold / tykk tekst
Paragraf / brødtekst:
WT normal tekst
Strong / forsterket tekst
WT strong / fremhevet tekstBrukes på tabeller og tekst i tabeller
WT tabell tekst
Bilder
Bilder
I tillegg:
INNH 1 INNH 2 INNH 3